سوالات متداول

صفحه اصلی سوالات متداول

۱. سفارش و خرید

از طریق وب‌سایت رسمی پالما، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از افزودن به سبد خرید، مراحل پرداخت و ثبت سفارش را تکمیل کنید.

در صورت نیاز، لطفاً در کوتاه ترین زمان با پشتیبانی پالما تماس بگیرید تا وضعیت سفارش بررسی شود.

پرداخت از طریق درگاه بانکی امن و با کارت های عضو شبکه شتاب انجام میشود.

۲. ارسال و تحویل

پالما سفارش ها را به سراسر ایران ارسال میکند.

معمولاً بین ۱ تا ۳ روز کاری، بسته به موقعیت جغرافیایی خریدار و روشی که برای ارسال انتخاب شده است.

هزینه ارسال توسط پست پیشتاز فقط ۵۰ هزار تومان است و در روش های ارسال دیگر هزینه بصورت پس کرایه می باشد.

در روش های ارسال پستی و تیپاکس زمان به طور تقریبی اعلام می شود،اما در روش ارسال فوری(پیک) زمان دقیق تحویل مشخص خواهد بود.

در صورت بروز تأخیر، می‌توانید از طریق پشتیبانی وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

3. محصولات و کیفیت

خرماهای پالما از کدام نخلستان‌ها تأمین می‌شوند؟

هر نوع خرما از نظر بافت، رنگ، طعم و میزان رطوبت تفاوت دارد؛ توضیحات کامل در صفحه محصول درج شده است.

خیر، تمامی خرماهای پالما کاملاً طبیعی، تازه و بدون مواد افزودنی یا نگهدارنده هستند.

خرماها در بسته بندی های شفاف بهداشتی، مقاوم و مخصوص نگهداری طولانی مدت ارائه می‌شوند.
نکته مهم: تمام ظروف بسته بندی در پالما سیب سلامت دارند و قابل استفاده در فریزر و حتی ماکروویو می‌باشند.

۴. بازگشت و خدمات پس از فروش

در صورت وجود مغایرت یا آسیب دیدگی، مشتری می‌تواند تا ۱۲ ساعت پس از دریافت کالا درخواست بازگشت ثبت کند.

در صورت مخدوش بودن بسته‌بندی، خرابی محصول یا ارسال اشتباه محصول.

در صورت تأیید مشکل از سوی پالما، هزینه بازگشت به طور کامل برعهده پالما است.

حداکثر تا ۱۲ ساعت پس از تحویل کالا.

لطفاً بلافاصله با پشتیبانی تماس گرفته و تصویر محصول را ارسال کنید تا بررسی های لازم انجام شود.

۵. نگهداری و مصرف

خرما باید در محیط خشک و خنک، دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

برای خرماهای نرم مانند مضافتی، بله نگهداری در یخچال توصیه میشود.

در شرایط مناسب، بین ۶ تا ۱۲ ماه قابل نگهداری است.

بله، برای ماندگاری طولانی تر میشود خرما را فریز کرد ولی بهترین دمای نگهداری بین ۰ تا ۵ درجه سانتیگراد است.

خرمای تازه دارای رنگ طبیعی، بافت نرم و بوی خوشایند است.

۶. ارتباط با پالما

از طریق شماره تماس درج شده در سایت، بخش تماس با ما و یا پشتیبانی واتس اپ.

روز های کاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر.

بله، از طریق صفحات رسمی پالما در شبکه های اجتماعی می‌توانید پیام ارسال کنید.

از طریق فرم بازخورد در سایت یا ارسال پیام به پشتیبانی.

اطلاعات دقیق در بخش تماس با ما درج شده است.

پاسخی که به دنبالش هستید را پیدا نمی کنید؟

ما برای کمک اینجا هستیم!

تهران، خ مرتضوی، پلاک 153

palmadates.ir@gmail.com

09233281171

ساعات کاری

خبرنامه

برای دریافت پیشنهادات ویژه، اخبار و اطلاع از تخفیف ها، در خبرنامه ثبت نام کنید

    زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
    • تصویر
    • شناسۀ محصول
    • امتیاز
    • قيمت
    • وزن
    • اندازه
    • توضیح
    • افزودن به سبد خرید
    برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
    مقایسه
    صفحه اصلی
    فروشگاه
    لیست علاقه‌مندی‌ها
    حساب کاربری