سیاست بازگرداندن کالا
ما در پالما تلاش میکنیم تا محصولات با بالاترین کیفیت و در بستهبندی سالم به دست شما برسد. با این حال، اگر پس از دریافت سفارش، مشکل و یا مغایرتی در کالا مشاهده کردید، میتوانید طبق شرایط زیر اقدام به بازگرداندن آن کنید:
۱. شرایط قابل بازگشت کالا
کالا تنها در موارد زیر قابل بازگشت است:
- محصول دچار آسیبدیدگی فیزیکی، نشتی یا خرابی پلمپ باشد.
- محصول دریافتی با سفارش ثبتشده مغایرت داشته باشد (از نظر نوع، وزن یا بستهبندی).
- محصول دارای علائم فساد یا غیرقابل مصرف بودن باشد. (تأیید توسط واحد کنترل کیفیت پالما انجام میشود)
2. شرایط غیرقابل بازگشت
- کالاهایی که پلمپ یا بستهبندی آنها باز شده باشد یا بخشی از آن مصرف شده باشد، امکان بازگشت ندارند.
- درخواست بازگشت بیش از 12 ساعت پس از دریافت سفارش پذیرفته نخواهد شد.
- کالاهایی که بر اثر نگهداری نادرست خریدار (مانند قرار دادن در معرض گرما، نور مستقیم خورشید یا یخزدگی) دچار تغییر کیفیت شدهاند، شامل خدمات بازگشت نمیشوند.
۳. مراحل بازگرداندن کالا
1. در اولین فرصت از طریق بخش تماس با ما یا شماره پشتیبانی پالما موضوع را اطلاع دهید.
2. پس از بررسی اولیه، تأیید بازگشت کالا و نحوه ارسال توسط تیم پشتیبانی به شما اعلام خواهد شد.
3. پس از دریافت و بررسی کالا، در صورت تأیید نهایی، مبلغ پرداختی طی ۲۴ ساعت به حساب خریدار بازگردانده میشود یا در صورت تمایل، کالای جایگزین ارسال خواهد شد.
۴. هزینه ارسال
- در صورتی که اشتباه یا ایراد از جانب پالما باشد، تمام هزینههای ارسال و بازگشت برعهده پالما خواهد بود.
- در سایر موارد هزینه ارسال مرجوعی برعهده مشتری است.